Grafika Reklama w miesięczniku

Reklama w miesięczniku „W drodze” i patronaty

Na łamach miesięcznika „W drodze” zamieszczamy płatne reklamy kolorowe i czarno-białe. Miesięcznik „W drodze” obejmuje patronatem medialnym książki i eventy.

W czerwcu 2017 roku agencja badawcza 4P Research Mix przeprowadziła badanie czytelnictwa miesięcznika „W drodze”.

95% czytelników pozytywnie ocenia miesięcznik, a aż 65% zdecydowanie poleciłoby miesięcznik „W drodze” swojemu znajomemu/rodzinie. Nasi czytelnicy to przede wszystkim mieszkańcy dużych miast, osoby wykształcone, czytające książki, niemal pół na pół kobiety i mężczyźni.

Dlaczego czytelnicy sięgają po miesięcznik?

92% czytelników uważa, że miesięcznik oferuje treści poszerzające horyzonty. Co drugi – że pomaga pogłębić wiarę, natomiast co 3, że umożliwia konfrontację własnych wyobrażeń i poglądów.

Jakie tematy ich interesują?

Religia i wiara (92%), duchowość (89%), dylematy moralne (86%), relacje międzyludzkie (83%), małżeństwo i rodzina (75%), nauka Kościoła (83%), Kościół (82%), psychologia (73%), społeczeństwo (73%), historia (56%).

Kim są czytelnicy miesięcznika?

To osoby wykształcone – zdecydowana nadreprezentacja osób z wykształceniem wyższym: 79% w porównaniu do 22% w populacji Polaków (Diagnoza Społeczna 2015, Warunki i Jakość Życia Polaków).
Czytający książki – blisko połowa czytelników czyta powyżej dziesięciu książek rocznie, a według badania Biblioteki Narodowej aż 64% Polaków deklaruje, że nie przeczytało żadnej książki w ciągu roku (Stan czytelnictwa w Polsce w 2016 roku).
92% czytelników uczestniczy we mszy świętej przynajmniej raz w tygodniu.

Dzięki prenumeracie oraz dystrybucji e-wydań na platformach Kindle Store (pierwszy i jedyny polski miesięcznik na platformie Amazon.com), AppStore, publio.pl, legimi.com, woblink.com, virtualo.pl, e-kiosk.pl – miesięcznik jest dostępny na jedno kliknięcie w dowolnym miejscu – w Polsce i na świecie.

Zapraszam do współpracy. Chętnie odpowiem na Państwa pytania.
Ewelina Paluszyńska
tel. 61 850 47 22